pátek 6. července 2012

LANCASTER: Sun Beauty SPF 10



Čau ženy,

dneska bych si chtěla posvítit na tenhle ochranný krém na obličej od Lancasteru. Jak jsem už psala dřív, se svým starým krémem od Avene jsem moc spokojená nebyla, byť byl určený speciálně pro mastnou a problematickou pleť (Avene Cleanance Solaire Sunscreen SPF 30). Na moji pleť byl moc "těžký", ucpával póry a pokožka přes něj nemohla moc dýchat, takže se ještě víc mastila a samozřejmě to měla za následek obrovské množství pupenů, kterých jsem se doteď nezbavila. Vydala jsem se proto na průzkum....


Abych řekla pravdu, tak zpočátku jsem byla docela zoufalá. Na trhu je hromada krémů, ovšem při bližším prozkoumání jsou všechny stejné, byť se každý z nich tváří, bůhví jak není výjimečný apod. Po konzultaci s moc milou prodavačkou (ano slyšíte dobře...byla moc milá a ochotná, ikdyž jsem si napoprvé nic nekoupila - to se v Česku vidí zřídka) jsem se rozhodla pro krém od značky LANCASTER. Paní mi vysvětlila, že když jsem takový mastňák, tak bude lepší si koupit krém nejlépe v gelové konzistenci, která se lehčí a pleť tolik nezatěžuje. Jenže najděte krém s gelovou a lehounkou konzistencí! Jediný, který jsem našla byl právě tenhle LANCASTER. Trošku jsem se bála to SPF 10, přeci jenom žiju v Itálii a teploty odpoledne se na sluníčku blíží k padesátce. Paní prodavačka mě však ujistila, že to vůbec nevadí, prostě se s ním budu patlat častejc:-) Takže pak už jenom zbývalo počkat na nějakou tu "akcičku" a krémík byl za 19,90 EUR doma:-)




 LANCASTER Sun Beauty SPF 10


Výhody:
- ochrana před UVA + UVB paprsky
- navíc ochrana před infračervenými paprsky
- lehká gelová konzistence: snadno roztíratelná
- neucpává póry
- nezatěžuje mastnou pokožku
- příjemná vůně
- TAC

Nevýhody:
- SPF 10 = častější aplikace
pro někoho cena (obvykle od 24 - 30 EUR)

Obsah:
- 50 ml


Zajímavosti:
  • ochrana před infračervenými paprsky: infračervené záření má velký vliv na stárnutí kůže a samozřejmě negativní vliv na povrch pokožky a její DNA; také způsobuje ztrátu pevnosti a elasticity pokožky.
  • TAC - Tan activatore complex: aktivuje a podporuje proces opalování
  • 40-letá tradice značky: laboratoře v Monaku, 34 patentovaných technologií
  • netestováno na zvířatech

Jak můžete vidět, konzistence je opravdu lehounká.


Krásně a snadno se roztírá a rychle se vsákne do pokožky.

0 komentářů:

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.