pondělí 12. listopadu 2012

LADYBOX listopad 2012



Čau ženy,



dneska bych se chtěla podělit o obsah listopadového Ladyboxu, které mi byl zdarma poskytnut k recenzi. Musím říct, že to byla tak trošku kovbojka, než se ke mně dostal. Původně sem měla recenzovat první Ladybox, ale krabička se někam zatoulala a nikdy nedorazila... Listopadová krabička naštěstí dorazila v pořádku a tak se spolu můžeme podívat, co v ní najdete.


www.ladybox.cz

www.ladybox.cz

Obsah listopadového Ladyboxu:
www.ladybox.cz


Nezbytná dokumentace







Fleur de Santé - saténová kosmetická taštička

  • plná cena v obchodě: 249 Kč/ Ladybox cena: 179 Kč
  • rozměry: 25x7x15 cm





Iswari Mocaccino Bio
  • kakaový energetický nápoj
  • 20 g
  • plná ceny v obchodě: 250 g za 181 Kč/Ladybox cena: 250g za 149 Kč




Yves Rocher řasenka

  • odstín 81 Noir
  • plná velikost (6,5 ml)
  • plná cena v obchodě: 155 Kč




Fleur de Santé Radiant Blush Soft Rose

  • plné balení (5,2 g)
  • plná cena: 269 Kč/Ladybox cena: 199 Kč





NIP+FAB Tělové máslo Coconut Latte

  • hydratační tělové máslo
  • cestovní balení 50ml
  • cena za plné balení: 200 ml za 250 Kč/Ladybox cena: 209 Kč



PURE FIJI hydratační tělové mléko

  • miniatura 29 ml
  • vůně bílého zázvoru
  • cena za plnou velikost: 90 ml za 250 Kč nebo 354 ml za 660 Kč/Ladybox cena: 90 ml za 212 Kč, 354 ml za 559 Kč



Reniu - obličejové a tělové máslo

  • balení 15 ml
  • obchodní cena: 15 ml za 60 Kč, 120 ml za 300 Kč/Ladybox cena: 15 ml za 49 Kč, 120 ml za 259 Kč
  • výživné máslo, jehož základem je blahodárný extra panenský kokosový olej



Yves Rocher Tělové mléko

  • plné balení 300 ml
  • cena 159 Kč



Musím říct, že jsem se nejvíc těšila na miniaturku od Dermalogica, která se v krabičce měla původně objevit. Bohužel pro mě to nějak nestihli, takže bude až v prosincovém Ladyboxu. Asi nejvíc mě potěšila tělová mazadla od Pure Fiji, Reniu a NIP + FAB, protože jsou to pro mě značky nové a neznámé. 

A co vy, milé ženy? Zkusili jste Ladybox? Láká vás nebo vás nechává chladnými?

Mějte krásný den:-)


4 komentářů:

Dejnicka řekl(a)...

Jéé, jak se k tobě dostal?:-O
Já ho zkusila, ale váhám zda pořizovat další, neříkám, že to není pěkné, ale asi už jsem takový kosmetický maniak, že mi hned tak něčím dech nevyrazí a o to by mi v tomto případě asi šlo nejvíc...

Women's Affairs Only řekl(a)...

Ahoj Dejnicko,

oslovili mě přímo z Ladyboxu. Jinak s tebou naprosto souhlasím. Doufám, že časem přibude víc značek a bude co objevovat. Začátky jsou vždycky težké, takže holt hned nemůžeme čekat Chanel, že jo:-)

Dejnicka řekl(a)...

Já spíš myslela, jak se dostal do zahraničí;-)

Women's Affairs Only řekl(a)...

Jo takhle:-) Přicestoval se mnou v mém kufru. Do Itálie mi to nechtěli poslat, takže ke mně dorazil shodou okolností, když jsem byla zrovna v ČR

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.