úterý 30. dubna 2013

SEPHORA + PANTONE COLOR PROFILE aneb jak vybrat perfektní make-up


Čau ženy,


dneska bych Vám chtěla napsat o nové věcičce, která upoutala moji pozornost. Jmenuje se SEPHORA + PANTONE COLOR PROFILE a je to nejnovější technologický výkřik v kosmetickém světě. 


Přišla s ním  značka PANTONE ve spolupráci se SEPHOROU. Tato hračka by nám měla být nápomocná ve výběru vhodného make-upu, neboť dle jakéhosi výzkumu koupí průměrná žena tři až čtyři různé lahvičky make-upu, než najde ten svůj ideální....hmm já osobně jsem asi výjimka, protože "pana Božského" jsem doposud nenašla.

Takže čistě teoreticky byste díky tomuto zázraku měly ušetřit jak peníze, tak čas. Přístroj je schopný perfektně naskenovat barvu vaší pleti a poté určit ten správný odstín make-upu. Dostupný by měl být ve vybraných prodejnách Sephora, kde Vám tuto diagnostiku provede personál (takže to není hračka, kterou byste si mohly koupit domů).

Služba bude v Itálii dostupná od července tohoto roku, takže doufám, že se brzo dostane i do Česka:-)Přestože mám malinko pochybnosti a jeho funkčnosti, určitě bych ho prubla...a co vy?



1 komentářů:

Dejnicka řekl(a)...

Akorát vidím problém v tom, že i když mi přístroj určí správnou barvu, tak v našich parfumeriích jí stejně neseženu, všechny odstíny jsou příliš tmavé, a pak barva není všechno, bylo by dobré, aby určil i typ pleti, když už...

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.