úterý 28. srpna 2012

SHISEIDO: Pureness Deep Cleansing Foam Review



Čau ženy,

dneska bych vám chtěla představit hloubkově čistící a odličovací pěnu od Shiseida. Oficiálně se to sice jmenuje pěna, já bych to ale označila jako krém, který obsahuje malé modré mikro-částečky.



- Je určený pro mastnou a problematickou pleť.
- Zbaví vás makeupu, mastnoty a všech nečistot.
- Obsah: 100 ml (já mám menší balení 75 ml)
- Cena: od 460 Kč
- Použití: 2 x denně vmasírovat na navlhčený obličej
- Výhoda: stačí malé množství

S tímto produktem jsem velmi spokojená. Jako jediný z celé řady PURENESS od Shiseida za něco stojí. Ještě nikdy jsem se nesetkala s výrobkem, který by tak dokonale odstranil makeup a nečistoty z obličeje. Už při smývání toho krému cítíte, jak vám ruce drhnou o pokožku obličeje, protože tohle fakt odstraní naprosto všechno, včetně veškeré mastnoty obličeje. S tímto efektem jsem se ještě nikdy před tím nesetkala. Po vysušení obličeje pleť přesto není suchá.

Jediná věc, co mi trošku vadí je, že po použití vám vystoupnou veškerá červená místa v obličeji, včetně pupínků, což ale po několika minutách zase odezní. Jinak se s touto pěno pracuje velmi dobře. Rychle se vstřebává a vysychá, takže máte pocit, že se vám na obličeji tvoří něco jako maska:-) Je velmi jemňounce parfémovaná.




Ne, že by tam ty modré mikro-částečky byly vidět:-)


0 komentářů:

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.