pátek 24. srpna 2012

URBAN DECAY Book Of Shadows IV


Čau ženy,

dneska si posvítíme na paletu od Urban Decay Book Of Shadows IV. Stejně jako Naked palety je i tato paleta originální, úžasná a kvalitní. Pamatuju si, ze mě zaujala už na první "youtube-pohled":-) Pak jsem na ni narazila v Sephoře, kde stála 50 EUR. Tehdy mi to přišlo jako hromada peněz, tak jsem jí tam nechala a pak se doma mlátila do hlavy, že jsem ji nekoupila (byla tam totiž jediná). Takže jsem rozjela pátrání po netu a objevila ji v dražbě na ebay, kterou jsem vyhrála. Dneska už si cenu přesně nepamatuju, ale byla něco okolo 40 EUR.


Paleta Book Of Shadows IV obsahuje:

  • 16 stínů
  • voděodolné tekuté linky
  • řasenku 
  • Primer Potion
  • a malou přenosnou bedýnku ve formě přívěsku na klíče (s příslušnými kabely)

Takhle vypadá ještě v krabici

Tady už je krasavica po vybalení:-)
Po otevření na vás jukne spusta motýlů, zrcátko, stojan na mobil a kartička s kódy. 

Pokud máte chytrý telefon a stáhnete si na Android Marketu Barcode Scanner, můžete se díky moderním technologiím dostat k pěti videím, kde vám vizážistka od Urban Decay pro inspiraci poradí a následně předvede 4 různé looky, kterých můžete s touho paletou docílit.

Takhle vypadá v celé své kráse. Pamatuju se, že když jsem ji takhle poprvé otevřela , tak jsem si nadšením a úžasem málem znečistila textil:-D

Tak tohle už je ta slavná bedýnka, kterou si připojíte k telefonu. No abych byl upřímná, tak je to zbytečný krám na víc, protože dnešní telefony mají daleko lepší reproduktory, takže připojovat ji je zcela zbytečné. Naopak kabely cením, ty se dají využít i jinde:-)

Takhle to vypadá v praxi po načtení kódu do telefonu či jiného zařízení. Mini-reproduktor jsem zapojila zcela výjimečně, vám pro demonstraci...
Detail

Ještě vetší detail. Líbí se vám barvičky?

Tady už můžete vidět, jak jednotlivé barvy vypadají v reálu. Zde první sloupec odshora dolů

Druhý sloupec. Barvy jsou velmi dobře pigmentovaný a stačí jich nanést opravdu trošičku.

Třetí sloupec. Ty světlounké barvy na mojí bílé ruce bohužel moc nevyniknou, nicméně i u nich platí, že jsou výborně pigmentované.

Poslední sloupec.
Primer Potion: klasika (miniverze, která vystačí minimálně na rok:-)
Voděodolné linky 24/7. Vydrží opravdu dlouho, přesto je používám minimálně. Důvod je jednoduchý: moje ruce jsou obě levé a jelikož má měkký a ohebný hrot, tak je velmi snadné přečmárnout nebo se trefit přímo do oka. Tahle je jen pro borce:-D

Miniverze Supercurl řasenky. Nesedí mi tvar kartáčku, jinak dobrý.



Tož! Toť vše pro dnešek:-)

Mějte hezký víkend kočky!

0 komentářů:

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.