pátek 14. září 2012

Shopping Mania 5 aneb Oops I did it again:-)


Čau ženy,

tak jsem zase utrácela. Po tom, co jsem po návratu z Česka řekla, že už nic kupovat nebudu, neboť jsem vyplázla hafo peněz za nový pokoj a počítač. Uklidňovala jsem se tím, že beztak už výprodeje nebudou (hlavně po tom, co jsem viděla v Česku - jeden stojan s nejhnusnějšíma hadrama....hmm to jsou jako výprodeje??). Jenže chyba lávky...jsem po těch letech zapomněla, že v Itálii to funguje trošku jinak...naštěstí:-)


Dneska vám toho ukážu jenom část, protože tu další část už jsem stihla zaneřádit, takže se válí v koši na prádlo:-) Ale jinak jsem se docela vyřádila a s téměř stoprocentní jistotou mohu říct, že odteď na delší dobu je moje kreditka na dietě.

Začnu s těma nejméně nákladnými položkama, čož jsou:

- šampon a kondicionér GLISS od Testanera (v Česku Schwarzkopf...Italové prostě mají nutkání všechno překládat:-). Pro mě novinka bez silikonů, zaměřená na objem a obnovu vlasů. Normálně používám tu žlutou řadu, ale tohle mi nedalo a musela sem to zkusit.



- Bioderma SENSIBIO H2O: Hmm, má cenu k tomuhle něco psát? Legendární micelárka, kterou má v koupelně každá druhá:-)



- americké vydání ELLE: prostě mě bouchla do oka ta nádherná obálka s Katy Perry. Normálně růžovou moc nemusím, ale jak se říká výjimka potvrzuje pravidlo, tahle je prostě boží!



- YSL Forever Youth Liberator - sérum: tohle jsou ty slavné vzorečky zdarma. Tento bohužel platil pouze a jenom pro Itálii, proto tu o něm nebyla ani zmínka.



- H&M chignon: nevím, jak se téhle říká v češtine:-( Prostě pomůcka pro dělaní drdolu...no snad to nějak zvládnu:-)



- džíny ze Zary: sedly parádně, navíc ta cena:-)! 9,99 EUR...no nakonec z toho bylo na kase 7,99 EUR - no nekupte to!



- KIKO - třpytivá řasenka na oči: u téhle věci mě hodně zaujal kartáček...hmm kartáček, on je vlastně takový malý váleček s rýhami. No posuďte sami..



No a nakonec to nejhezčí ( teda alespoň pro mě) a nejdražší:

- botičky DIESEL: když jsem je poprvé viděla, tak jsem na ně nemohla zapomenout. Jediné co mi na nich vadilo byla cena. Teďka jsem je našla o polovinu levnější, navíc k tomu byla další 10% sleva, poštovné zdarma, tak jsem do nich šla. Musím se přiznat, že je to poprvé, co jsem kupovala boty na netu, ale vzhledem k tomu, že jedny DIESEL boty mám, tak jsem to riskla. Jsou pohodlné jako papučky a už se těším až bude chladnějc:-)



A málem bych zapomněla na poslední věc, a tou je taška MOSCHINO, která byla dárek od mojí drahé polovičky:-) Jsem z ní nadšená a momentálně ji tahám naprosto všude. Tenhle typ tašek je na běhání po městě prostě ideální. Popruh se dá samozřejmě libovolně nastavit.


Mějte hezký víkend!

2 komentářů:

Dejnicka řekl(a)...

To je ale šikovná polovička;-)
A docela mě pobavil ten přeložený šampon, se divím, že nepřeložili i tu Biodermáckou micelárku:-D

Women's Affairs Only řekl(a)...

To Dejnicka: Jj, to jsou prostě Italové. Hodně často se stává, že si výrobek, který je k dostání i jinde po Evropě přejmenují a když ho nemůžou přejmenovat, tak si ho alespoň přeloží:-D

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.