pátek 5. října 2012

NIVEA: PEEL SOFT exfoliační krém - review


Čau ženy,


dneska bych se s vámi chtěla podělit o svou zkušenost s peelingem od Nivey...

Původně jsem měla namířeno pro hydratační scrub od Biodermy (Hydrabio Cremé Gommage), protože moje pleť poslední půlrok dostává hodně zabrat (přestože je mastná jako topinka a přestože se se vší parádou vrátila do hodně divoké puberty, je hodně šupinkovatá a dehydrovaná a občas potvora pálí). Ten ale bohužel neměli, tak jsem byla nucena vybrat jinou alternativu. A tak mi při zkoumání regálů padl do oka tenhle Nivea-peeling. 

Co se pleťové kosmetiky týče, nemám s touto značkou absolutně žádné zkušenosti, tak sem si řekla, proč to za 4,95 EUR nezkusit. Když bude na prd, tak jsem alespoň nevyhodila zbytečně moc peněz, říkala jsem si.

Takže hned na začátku si pojďme shrnout, co slibuje na obalu výrobce: 
  • lehký exfoliační krém, který vás zbaví mrtvých buněk a nečistot, přičemž pleť zároveň do hloubky vyčistí
  • po použití bude pleť jemná a prozářená
  • nevysušuje pleť
  • složení je obohaceno o extrakt z broskve

Jak se používá:
Tak tady je to klasika: nanáší se na navlhčený obličej a krouživými pohyby se vmasíruje do pleti. Po použití je pleť blá blá blá..to už všichni známe:-)

Obsah:
  •  75 ml

A teď realita...

Jak sami vidíte z obrázků, jedná se o bílý krém s malými modrými částečkami. Při používání musíte být extrémně opatrné, protože ty malé modré potvory jsou opravdu ostré (až moc na výrobek určený pro pleť, řekla bych), takže stačí minimálně přitlačit a už to škrábe až to bolí.

Po použití je pleť jemňounká jako dětská prdelka a na první pohled se zdá, že udělal svoji práci. Opak je ovšem pravdou. Jelikož si obličej spíš jen tak hladíte - pokud přitlačíte, tak je to fakt bolestivé - tak ten výslední efekt stojí za prd. Po nanesení make-upu je byla moje pleť stále šupinatá jako před tím. 

Řekla bych, že zapracoval tak na 20%, což na naprostá mizérie. Takže nakonec jsem si fakt řekla, že jsem naštěstí vyhodila jen 5 EUR. Nu což, budu muset hledat dál...tenhle si nechám na dekolt, kde můžu trošku víc přitlačit.

Pokud by měl někdo tip na kvalitní scrub/peeling, tak sem s ním!







Hezký víkend všem:-)

0 komentářů:

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.