čtvrtek 21. června 2012

Česká ELLE: červenec:-(


Čau ženy,

dneska mám potřebu vám sdělit svoje pocity z červencové české ELLE. Minulý týden se mi podařilo strávit po dlouhé době pár dní v Česku a mimo jiné mi padla do oka obálka ELLE s Darinkou na titulce. Přestože se mi původně nechtělo připlácet za časopis kvůli dárku, který mi bude na prd (úchvatné brýle z Polska), koupila jsem...


Hned na úvod se musím přiznat, že bývaly časy, kdy jsem byla věrnou čtenářkou tohoto časopisu a nenechala jsem si ujít jediné vydání. Po nějaké době se ze mě stala dokonce předplatitelka. Bohužel však víc než před rokem ELLE změnila šéfredaktorku a s ní i svoji podobu a obsah, který jsem měla ráda. Asi po třech číslech pod taktovkou této šéfredaktorky jsem to vzdala a ELLE kupovat přestala. Jednou za čas jsem však neodolala s nadějí, že se úroveň ELLE alespoň malinko přiblížila úrovni, kterou mívala, a výtisk zakoupila. Pokaždé mě však čekalo smutné zjištění, že se tak nestalo.


Se stejnou nadějí jsem ho proto koupila i minulý týden...a závěr? Vyhodila jsem oknem 119 Kc. Kdybych to měla popsat jedním slovem, tak je to prosto ubohost! A to prosím pěkně nejvyššího kalibru. Sakra vždyť v tom časopise nic není!!!S velkou námahou jsem tam našla jediný zajímavý článek, zbytek byl absolutní brak, který by v jiném periodiku určitě vyzněl jinak a snad bych si i řekla, že je to zajímavé.


Pro příklad si vezměme....článek "Pravda o metabolismu"....úvodní odstavec přes třetinu stránky vás navnadí na zajímavé téma, po přečtení však máte pocit, že jste se nic kloudného nedozvěděli. Působí to na mě dojmem, jakoby autorka vytrhla z kontextu pár informací, které dohromady moc smysl nedávají:-( Bohužel. 
Další "zajímavý článek" je "Tajemství štíhlých", kde se dozvíte, že proto aby byla Amanda Seyfred stále štíhlá, musí cvičit! Jaké překvapení! O trapném a nudném deníčku české herečky ani nemluvě. Možná jsem vadná, ale od módního časopisu čekám hlavně módu a kosmetiku a té je v tomto časopisu fakt málo. Co se týče obsahu obecně, tak je lepší to ani nerozebírat. 




Proto mají asi potřebu, vyvažovat nízkou kvalitu časopisu pochybnýma dárečkama...však ona se na to česká čtenářka chytne že? A když už si nic zajímavé nepřečte, bude mít radost z "módních" brýlí. Apropo...k těm brýlím: snad stačí uvést, že jsou z Polska, takže budou zajisté kvalitní jako všechny dárečky z minulosti. Na nálepce stojí, že mají UV400, což odpovídá evropským směrnicím. O tom filtru bych si velmi nahlas dovolila pochybovat. Brýle jsem si schválně nasadila během devítihodinové cesty zpátky do Itálie - podotýkám, že celou cestu svítilo sluníčko- a výsledkem bylo, že sem je po pěti hodinách musela sundat a vzít si svoje staré, ale kvalitní brýle, poněvadž mě neuvěřitelně bolely oči a to nejsem žádná "cíťa". Proč tam prostě nedají vzoreček kosmetiky nebo parfému a je po ptákách?! Ty přece každá čtenářka upotřebí a bude z nich mít větší radost ne?


Takže, abych to nějak shrnula. Červencová česká ELLE je historicky první číslo, které neputuje do knihovny, nýbrž do koše:-( Nicméně stále budu doufat, že se stane zázrak a ELLE bude zase ke čtení jako dřív...


Jen tak pro zajímavost vám chci ukázat italskou ELLE, kterou sice nekupuju pravidelně, nicméně se tam vždycky dočtu něco zajímavého.

Vlevo: červencová česká ELLE 119 Kč/178 stran
Vpravo: červnová italská ELLE 3 EUR/338 stran


Vlevo: česká ELLE
Vpravo: italská ELLE


Jak můžete vidět, tak italská ELLE je dvakrát tlustější než její česká sestra a to se jedná o číslo poměrně chudé, neboť normálně bývá ještě dvakrát větší. O obsahu snad ani diskutovat nebudeme. Jen pro příklad: Poslední dárek (tuším, že v dubnové ELLE) byla nejnovější řasenka od CHANEL...

Mějte hezký den i bez ELLE.-)

3 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Bohužel ti musím dát za pravdu. Byly doby kdy jsem Elle hltala jedním dechem. Červencové číslo jsem prolistovala za 20 minut :( a to už je co říct.

Anonymní řekl(a)...

Mám úplně stejný pocity, Elle byl svělý časopis a byl pořád napřed, ted mi příjde, že hrozně pozadu a mimo. Taky si myslím, že je to šéfredaktorkou, neda se to vubec cist.

Anonymní řekl(a)...

Najlepšia Elle bola v 90.tych rokoch. Skvostné covers, vnútri mnoho krásnych fotografií a portrétov módnych ikon tej doby. Tá éra je preč...:-(
Dnes je to "duchaplných" kecoch,laciných dárečkoch a odporúčaní kozmetiky či módy za tisíce, ktorá vo finále nemusí byť tá naj. Bežná česká žena "určite" vstáva s tým, že si po snídani zájde na nákup lodičiek u Laboutina a kostýmu Versace. V kúpelni má "bežne" krémy v hodnote priemernej mzdy, v obývačke zajíčka a Art deco štýl interiéru...Wow! Ak k tomu pridáme kvantum predaných strán venovaných reklame na tú či onú Guess, Fendi kabelku alebo slnečné okuliare Elle je hotová. Aj bez šéfredaktorky.

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.