pátek 1. června 2012

DKNY Red Delicious - vzoreček zdarma + jak to vypadá, když vám dorazí domů...



Čau ženy,

dneska opět nudná rychlovka v podobě vzorečku zdarma. Tentokrát se jedná o novinku od DKNY s názvem Red Delicious. Můžete si o něj říct zde.



V případě nefunkčnosti odkazu jdete pozdě:-(

Taky mě napadlo, konečně, že bych nevěřícím mohla ukázat, že to opravdu funguje a pár vzorečků (ještě nepoužitých:-) jsem nafotila. Většinou se jedná o pohlednice, které mají na zadní straně vzoreček na jedno použití...stejně jako to bývá v různých časopisech. Občas se stane, že pošlou rovnou mini-flakonek, který potěší víc, ale to se stane bohužel zřídka. 

Ikdyž jak se říká, lepší než drátem do oka. Alespoň si tu vůní můžete otestovat na sobě v pohodlí domova:-)





2 komentářů:

evie řekl(a)...

mne sa viac pozdavaju miniflakoniky, tie pohladnicky su tak na jedno pouzitie a niekedy z toho nedokazem urcit, ci by mi vona sadla..

www.mysweetstrawberries.blogspot.sk

Anonymní řekl(a)...

Já mám taky radši miniflakonky, to dá rozum...ale i ta pohlednice je lepší než nic. Zvlášť když jsou ty naše prodavačky tak milé a na otázku, jestli mají vzoreček vůně vždycky odpoví, že nemají...ikdyž mají:-(

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.