pondělí 11. června 2012

Shopping Mania 3


Čau ženy,

po delší odmlce se opět hlásím do služby:-) Chtěla bych vám ukázat výsledek víkendového mini-nakupování. Když se na to tak podívám, tak se z 90% jedná o biokosmetiku. Ne, že by se ze mě stával nějaká eko-maniak, ale v poslední době sem se zamilovala do místní domácí značky I PROVENZALI. Začala sem pěnou do koupele, pak sem zkusila mýdla a skočila takhle:-)


Co se I PROVENZALI týká, nakoupila sem šampón a kondicionér s výtažkem ze lněného semínka, které by měly pracovat na obnově poškozených vlasů; dále pak balsám na rty z hroznů a ostružin, který voní naprosto luxusně a nakonec sem koupila dva čisté oleje: první je jojobový olej, který je primárně určený jako přírodní lifting pro oční okolí a rty, a celkově je dobrý pro elasticitu pokožky. Taky se používá při léčbě různých kožních problémů (mj. akné, které mě teď hodně obtěžuje, protože sem používala špatný opalovací krém, který v kombinace se sluníčkem udělal něco, co se ani popsat nedá). Takže ozkouším a pak dám vědět. No a druhý olejíček je z pšeničných klíčků a je určená k péči o krk a dekolt.


šampon a kondicionér (cena: 2,95 EUR/ks)

balzám (cena: 1,69 EUR)

Vlevo: čistý jojobový olej (cena: kolem 9 EUR)
Vpravo: olej z pšeničných klíčků (cena: 5 EUR)


No a na konec BB krém. Kolem těch vypukla mánie. I já sem neodolala a koupila si první BB krém od Garnieru, se kterým sem vůbec ale vůbec spokojená nebyla. Nejdřív mi přišel moc tmavý, ale teďka když sem jemně opálená je barva OK. Co mi ale vadilo ještě víc je to, že pro moji mastnou pleť nebyl moc dobrý. Zkrátka a dobře, po hodině s ním jsem byla mastná jak hranole ve fastfoodu.

Pak jsem náhodou narazila na nový BB krém od Garnieru, který je určený vyloženě pro mastňáky jako já. Docela mě ten nález překvapil, páč jsem vůbec nezaznamenala nějakou reklamu nebo jiný pokus o "promo", takže vlastně ani nevím, jak dlouho na trhu je nebo jestli je to vůbec novinka. Takže by mě docela zajímalo, jestli je k sehnání v Česku a jestli s ním má někdo nějaké zkušenosti...

Nejprve jsem nad jeho koupí dlouho váhala, páč sem byla po předchozí zkušenosti značně skeptická a nechtělo si mi vyhazovat dalších 10 EUR. O víkendu jsem na něj narazila znova a neodolala sem. Proč? Přiznám se bez mučení, že to byla cena 5 EUR. Ta už se v případě zklamání rozdýchává lepe:-)

Stejně jako předchozí BB Garnieru se prodává ve dvou odstínech. Zatím jsem tento skvost neměla možnost vyzkoušet v akci. Jediné, co jsem zkoušela byla podobnost z předchozím BB-čkem. Abych to nějak shrnula. BB-čko původní je o něco málo tmavší než BB-čko pro mastňáky a taky textura se liší. Nové BB je víc tekutější, což znamená, že se lépe roztírá a taky se rychleji vstřebává. Toť základní poznatky z testu na ruce:-) 


BB krém GARNIER pro mastnou a smíšenou pleť

Vlevo: starý BB krém
Vpravo: nový BB pro mastňáky

Vlevo: nový BB
Vpravo: starý BB

Vlevo: nový BB
Vpravo starý BB

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ten BB cream pro mastnou pokožku sem v Česku zatím nikde neviděla:-(

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.