středa 24. října 2012

Dr. Hauschka: řada pro problematickou pleť - recenze


Čau ženy,

chci se s vámi podělit o svou zkušenost s německou přírodní kosmetikou Dr. Hauschka. Ve zdlouhavém a nekonečném boji s "bředama pittama" (akné) hledám a zkouším nové výrobky s nadějí, že najdu něco, co bude konečně fungovat. O této kosmetice jsem dřív jenom četla a přecházela ji bez většího zájmu. Pak jsem v brňenské Vaňkovce narazila na tzv. testovací balení za nehorázně předraženou cenu (cca. 500 Kč). Proto jsem si toto testovací balení koupila po cestě do Itálie ve Vídni za poloviční cenu!!!
Po zhruba týdenním používání jsem byla příjemně překvapená, co tahle kosmetika dokáže. Moje pleť se výrazně zlepšila a proto jsem nakoupila plné velikosti:


Řada se skládá z těchto výrobků:
  • Gesichtswaschcreme (čistící krém)
  • Gesichtstonikum Special (regulující tonikum)
  • Gesichtsöl (regulující olejíček)

GESICHTSWASCHCREME

  • používá se klasicky ráno a večer
  • při použití je důležité krém smíchat s troškou vody a pak si v dlani namíchat kašičku, která se pak nanáší na vlhký obličej
  • skládá se z mandlového základu a rostlinných výtažků
  • cena: 10,99 EUR
  • obsah: 50 ml (oproti ostatním čistícím věcem, které mají většinou obsah 150/200 ml je to prcek a taky dlouho nevydrží, takže jsem spotřebovala dvě balení)







GESICHTSTONIKUM SPEZIAL

  • skládá se z rostlinných výtažků z kapucínské řeřichy, heřmánku a echinacey
  • oproti klasickým tonikům opatřen rozprašovačem
  • stříká se přímo na vyčištěný obličej
  • použití ráno a večer
  • cena: 19,99 EUR
  • obsah: 100 ml (taky se zdá, že je to prcek, ale díky rozprašovači toho spotřebujete daleko míň, než kdybyste si ho patlali na obličej vatovým tampónkem)







GESICHTSÖL

  • měl by se nanášet ráno (pro večer je určená speciální kúra, kterou jsem nemohla sehnat, její cena je cca. 55 EUR), takže jsem ho používala i večer
  • měl by regulovat mastnou a nečistou pleť a pleť s rozšířenými póry
  • je to velmi mastná záležitost
  • nanáší se na ještě vlhký obličej (nastříkaný tonikem)
  • stačí velmi malé množství
  • pokud chcete nanášet make-up je nutné si ráno přivstat a nechat ho dostatečně vstřebat
  • nedoporučuji používat ho na make-up na vodní bázi (třeba Illamasqua Rich Liquid anebo Chanel Vitalumiere), protože jinak vám během pár hodin make-up kompletně sleze z tváře
  • cena: 19,99 EUR
  • obsah: 30 ml






Tak a teď k věci, výsledky:

Používala jsem tuto kosmetiku poctivě cca. 3 měsíce. Po počátečním nadšení se však moje pleť začínala rapidně rychle zhoršovat, kromě klasických pupínků, kterých bylo denně nových cca. 6-7 kusů(!!) se mi začaly děla obří velmi bolestivé boláky. 
Proto jsem žhavila Google a hledala zkušenosti jiných. Spousta z nich s touto kosmetikou nebyla spokojená, ostatní říkali, že je to normální a přechodný stav. Prý se pokožka potřebuje z chemické kosmetiky přeorientovat na tu přírodní a tohle je reakce. 
Inu řekla jsem si, vydrž holka, zní to logicky. A tak sem pokračovala dál. Bohužel bez sebemenšího zlepšení. Moje pleť začaly být, i přes používání oleje hodně suchá a podrážděná. Při nanesení make-up byly vidět velmi nehezké šupinky, ve kterých se shlukoval make-up, takže si dokáže představit, jako jsme měla ránu. Nešlo se jich zbavit, nepomáhal žádný peeling ani scrub.
Přestala jsem s touhle kosmetikou v době, kdy už byl můj obličej sám osobě celý bolestivý. Teď jsou to cca. 2 týdny, co jsem přešla zpátky na běžnou kosmetiku. Obličej je stále citlivý a podrážděný, se stále velkým množstvím šupinek, které mizí velmi pomalinku. Jediný krém, který momentálně moje pleť snese je Clinique Drammaticaly Moisturizing krém/gel. Ten jediný ji dokáže dostatečně zhydratovat. Po použití ostatních krému mě obličej svědí, prostě mám takový ten pocit, že mám o číslo menší obličej:-)

Asi vás napadne, proč se prostě neseberu a nejdu k dermatologovi. Už jsem tam byla, a nejen u jednoho. Bylo mi řečeno, že potřebuju kombinovanou léčbu, tzn. medikamenty, které v mém případě není možné užívat:-(

A teď pár obludných fotek před a po:









Asi nemusím říkat, že s touto kosmetikou spokojená nejsem a nedoporučila bych ji ani nepříteli že?

Mějte hezký den a pokud máte někdo nějaký tip, tak sem s ním!

7 komentářů:

Dejnicka řekl(a)...

Ajajaj..už jsem několikrát chtěla Hauschku zkusit, ale teď už si to raději odpustím... A tip, to je těžké, pro mě je nejúčinější antikoncepce, "různá mazadla" buď nezabrala nebo jenom na chvíli nebo vůbec a po doktorech se mi popravdě běhat nechce. Už jsem s dermatology měla svou zkušenost kvůli pokožce hlavy a vlasům a nakonec to stejně vždy dopadlo "pomoz si sám".

Women's Affairs Only řekl(a)...

Jj, Hauschka je prostě průser:-( S antikoncepcí jsem právě před asi 8 měsíci skončila a právě tehdy se to začalo zhoršovat. Nicméně ani ta u mě nebyla až tak moc úspěšná, jako obvykle u ostatních. U všech zaručených věcí, které fungují u 99,9% lidí, jsem já bohužel vždycky v té kolonce, kde to nefunguje:-)

Ivana řekl(a)...

Jsem moc ráda za článek, také jsem byla nahlodána Hauschku si koupit, ještě že jsem vzhledem k financím odolala. Antikoncepci brát kvůli pleti je zbytečný hazard. Mě nefunguje ani tolik vychvalovaný Saloos. Prostě mi přijde nelogické, patlat si olej na mastný obličej :-)

Women's Affairs Only řekl(a)...

Jsem ráda, pokud to někomu pomůže ušetřit nejenom peníze:-)

Mirda řekl(a)...

No vidíš a já mám po roce s Hauschkou nejkrásnější pleť svého života (nepočítaje dětství samozřejmě).

Nesmí se čistícího krému používat moc, půlhrášek stačí, opravdu. Pleťový olej redukuje pleť velmi silně, samotný používám jen před menstruací, po delší době začne být pleť suchá a horší se i akné. Je potřeba ho ředit pleť. mlékem, nebo občas vystřídat meduňkovým krémem. A nejdůležitější... Pleť. olej se NESMÍ dávat na noc. Na noc buď žádné mazání, nebo max. ta kůra.

Zázračná je i Revital maska, hojí a klidní pleť.

Dr. Hauschka je úžasná kosmetika, ale musí se používat opravdu správně a ve správném množství. Má hodně zvláštností, například žádný krém na noc, žádný peeling, nerozmazává se, ale vtlačuje se do pleti. Paní prodavačka mi udělala hotové školení, než mi prodala první sadu a navíc mě chtěla za 14 dní vidět, aby viděla, jak pleť reaguje a zda už bude potřeba olej začít ředit..

Nemusí to sedět každému, to je jasné, ale mám dojem, že hodně špatných zkušeností je způsobeno špatným používaním, bohužel..

Women's Affairs Only řekl(a)...

Tak to ti moc závidím, že ti Hauschka pomohla. Já jsem se z toho používání nevzpamatovala doteď. Já to s tím olejem zkoušela jednou denně i na noc, ale neviděla jsem v tom žádný rozdíl. Ještě mi ho třetinka zbyla, ale nemám odvahu po něm znova šáhnout:-( Každopádně moc děkuju za názor:-)

Unknown řekl(a)...

Ja túto kozmetiku nepoznám, teraz som len hľadala skúsenosti iných, lebo mám podobný problém s akné dospelých, ktorého sa už roky snažím zbaviť. Ale rokmi overené je len to, že žiadna kozmetika nestačí, treba zmeniť predovšetkým to, čo dostávame do tela, lebo všetky tie pupienky sú len odrazom toho, ako to vyzerá v nás - v našom tráviacom trakte, najmä v črevách. Takže už som prešla len na surovú zeleninu s max. 1 bielkovinou, najlepšie hydinou al. rybou. Sushi si doprajem max. 1 - 2-krát za mesiac, inak už žiadna čokoláda a vôbec sladké!!! žiadna múka, žiadne mlieko, jedine tvaroh. Vrelo odporúčam! Začala som sa držať týchto pravidiel (podľa knihy "Pravidlá štíhlosti") a pomáha to nielen schudnúť, ale aj zmenu pleti. A moja tvár a najmä krk sú stále ešte posiate jazvami po akné, ale akné už nové nevzniká. Na tie jazvy som objavila Nimbový olej, ale určite pomôže aj Hamamelisová voda a produkty zo surového bambuckého masla. Našla som ich na stránke http://eshop.natureal.sk/sk/bio-pletove-vody-hydrolaty/139-bio-hamamelisova-voda-prirodna-prva-pomoc.html?. A ešte k tomu, ako sa dá akné rýchlo zbaviť aj zvonka: stačí si denne viackrát striekaž na tvár a všetky miesta - aj vo vlasoch - čistý kolagén v spreji s bio-peptidmi, ktorý vyrába a dováža k nám firma wellU: https://wellu.eu/shop/products/63/5280,serum-face-repair-spray-100ml-datum-spotreby-07-2016-33.html Niet lepšieho "lieku". Inak, ja som lieky na akné nikdy neužívala, lebo tým sa akurát rozhasí celý tráviací systém, najmä pečeň. A teraz sa detoxikujem a výsledok je výrazný - už žiadne akné!

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.