pátek 5. října 2012

KM Nail Manufacture: Odlakovač na nehty zdarma!


Čau ženy,

před víkendem mám pro váš další tip. Tentokrát můžete mít zdarma vzorek odlakovače na nehty od firmy KM Nail Manufacture, který vidíte na obrázku. Tato firma vyrábí produkty pro luxusní salony a na trhu se objevuje od roku 1981.
Odlakovač zdarma získáte jenom pokud máte facebookový účet, takže ti kteří ho nemají mají dneska bohužel smůlu:-(

1. Klikněte sem
2. Klikněte na "To se mi líbí"
3. Vyplňte svoje údaje.

Píšou, že vzorek by měl dorazit během tří týdnu (záleží na destinaci). Nepíšou, jak dlouho tahle akce bude trvat, takže jako vždy platí: Honéééééém!




Tak doufám, že máte radost a ještě jednou hezký víkend!

5 komentářů:

Dejnicka řekl(a)...

Díky za další skvělý typ, vždycky žasnu kam a to chodíš;-) Akorát mi teda ještě vůbec nic nepřišlo:-D

Women's Affairs Only řekl(a)...

To: Dejnicka
Mně zatím přišli vzorky parfémů BOSSE a ESCADY. Na zbytek čekám a snad se i dočkám:-) Někdy to údajně trvá i půl roku, tak nevím. No každopádně zkusit se to má vždycky...

Dejnicka řekl(a)...

To souhlasím;-)

Anonymní řekl(a)...

Už vám to přišlo ? Mě ještě ne :( a nevím jestli to vůbec přijde.. A můžu se zeptat ,kde ty dobrý vzorky bereš? :D

Women's Affairs Only řekl(a)...

Mně zatím nic nepřišlo. Předpokládám, že to bude ještě nějaký ten pátek trvat, když to má přijít z Ameriky.
Jinak co se týká toho, kde ty vzorky beru, tak tady v Itálii je spousta stránek, které se právě na tohle specializují. Sem se těch vzorků dostane pouze minimum, neboť drtivá většina těch firem je neposílá do Česka:-( Nicméně vše, co je možné poslat i do Česka se objevuje tady.

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.