čtvrtek 29. března 2012

Guess Bag aneb "kauf" měsíce


Čau ženy,

dneska si dáme tak trošku "fashion post":-) Jak jsem už psala v minulém příspěvku, řádila jsem v obchoďáku Orio Center v Miláně-Bergamu a kromě kosmetiky jsem narazila na stále ještě zimní výprodeje v Guess Store. Ulovila jsem tuhle super chlupatou tašku a to za pouhých, ne-li směšných 33 eur. Původní cena byla totiž 165 eur a když jsem pátrala na netu, tak jsem tuhle samou tašku našla nejlevněji za 135 eur.



Teďka už ji sice moc neužiju, neboť tady v Itálii je i 35 stupňů na sluníčku, takže bych s chlupatou taškou asi vypadala divně. Ale nevadí, na podzim s ní ještě udělám parádu:-) Můžete ji nosit buď v ruce anebo přes rameno, neboť má odepínatelný popruh.

Co se týká použitého materiálu, je vyrobena z umělého kožíšku a kůže....zvířátka mám radši živá. 
Rozměry: 31 x 24 x 8 cm.
Podšívka tašky je z bavlny s logem Guess. 


Prostor uvnitř tašky je rozdělen na dvě části, což vítám, protože nemám ráda, když musím narychlo něco hledat a nemůžu to najít, protože většina kabel žádné rozdělení uvnitř nemá:-( Samozřejmostí je malá boční kapsička na zip a taky kapsička pro mobilní telefon.

Dalším typickým prvkem u Guess kabelek jsou různé ozdůbky. Ani tento model není výjimkou. K držadlu je připevněný malý chlupatý "camprlík", který zbožňuje zejména náš pes a taky kulatý kožený přívěšek s písmenem G.


Abyste z toho něco měly, tak sem pro jistotu použila oficiální obrázky, protože fotky, které sem udělala já by vám toho asi moc neřekly:-) Ale nebojte, pro srovnání sem šupnu i jednu moji, byť to není žádná sláva.

Jinak pokud by se někomu tahle kabela tááák moc zalíbila, že ji musel mít, tak ji najdete například zde. Bohužel ale nebude stát 33 eur:-(

Dalším Guess-úlovkem je klasická černá šála za 8 eur (původní cena byla 44 eur). Jelikož moje fotografické pokusy zvěčnit tuto šálu selhaly a na netu jsem nenašla žádný obrázek, tak se budete muset spokojit pouze s informací, že to byl další výhodný nákup:-)

Toť pro dnešek vše:-)

Eva

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hmm...tak za ty penize bych taky nevahala.

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.