pondělí 26. března 2012

SHOPPING-MANIA aneb trauma mojí kreditky:-)


Čau ženy,

dneska se chci pochlubit, co všechno se dá ulovit v Duty-free shopech na letištích (v Bratislavě a Bruselu) a taky v nákupním centru Orio Al Serio v Miláně-Bergamu. Jak můžete vidět z úvodního obrázku, tak sem se docela rozšoupla a moje peněženka, potažmo kreditka se ještě teďka třepe strachy, že zase někam poletím a budu jí pomaličku vysávat jako upír:-)



ESTÉE LAUDER - Idealist: Pore Minimizing Skin Refinisher

Hmm....čím začít? Tak asi tím, že se jedná o sérum. O sérech se poslední dobou hodně píše a snad každá renomovaná značka nějaké to svoje sérum má. Obecně je známo, že jsou séra mnohem více koncentrovanější něž samotné krémy a proto taky účinnější. Nanáší se na vyčištěnou pokožku před samotným použitím krému. Používat jej můžete dle potřeby, tzv. ráno nebo večer anebo ráno i večer.

Já sama už jsem delší dobu po nějakém tom séru dlouho pokukovala. Původně jsem měla v úmyslu koupit novinku Visionnaire od Lancôme. To jsem měla možnost vyzkoušet stejně jako Génifique prostřednictvím vzorečků. Musím být upřímná, z Visionnaire jsem byla naprosto odvařená, nepočítám-li jeho cenu, která už tak super není (30 ml od 1634 Kč, 50 ml od 2117 Kč - na netu samozřejmě. Cenu v parfumerii radši vynechám). 

Protože jsem ale děvče zvídavé, žhavila sem google a hledala i jiné, pokud možno levnější varianty. Ne, že by ve výsledku Estée Lauder zrovna tou levnější variantou byla (30 ml od 1095 Kč, 50ml od 1680 Kč - na netu), ale shodou okolností byla v Duty-free shopu na letišti v Bruselu za 58 eur za 50 ml, takže sem neváhala. Časem tu určitě někde najdete recenzi.


CLINIQUE - Dramatically Different Moisturizing Gel

Myslím, že o 3 Step-System od Clinique už snad slyšel každý. I já sem podlehla a vyzkoušela a dlouho u něj vydržela. Zpočátku jsem byla nadšená, protože to bylo po dlouhé době něco opravdu jiného a fungujícího. Po nějaké době jsem však musela konstatovat, že až tak úžasný systém to není. Přesněji řečeno krok číslo 2 - pleťová voda mi přestala vyhovovat. Byla příliš agresivní a navíc s obsahem alkoholu. Vyzkoušela jsem jich od Clinique celkem tři a ani jedna mě nepřesvědčila. 

Čistící gel a gelový krém na mastnou pleť bych naopak hodnotila kladně a rozhodně jim nemám co vytknout. Snad jen to, že u krému je v zimě nutné použít větší množství, abyste předešly šupinkám a loupání. Na letišti v Bratislavě jsem narazila na limitovanou 200 ml edici za cenu 125 ml verze (38,50 eur), takže nebylo co řešit a už trůní v koupelně:-)


LANCÔME - Primordiale Yeux Skin Recharge

A zase Lancôme...hmm, musím říct, že tohle je už nějakou tu dobu moje stálice, kterou neměním a brzo nevyměním. Jedná se o krém na oční partie pro první vrásky. Jsem s ním naprosto spokojená. Je příjemně a přitom velmi lehce parfémovaný, krásně se roztírá, rychle vstřebává a na rozdíl od jiných (např. Chanel, růžová řada) neštípe a nikdy mi po něm oči nenatekly a nezčervenaly. 

Opět se jedná o úlovek z bratislavského letiště. Cena: 41 eur.


 KIKO - Ultra Light Mat Lipstick


Netuším, jestli se v Česku dá Kiko kosmetika koupit nebo jestli je tam vůbec někomu známá. V Itálii patří jakožto domácí značka k jedněm z nejoblíbenějších a její obchůdky najdete snad v každém větším městě.

Tahle rtěnku jsem ulovila v doznívajících slevách v úžasném a obřím obchoďáku v Miláně-Bergamu, které se jmenuje Orio Al Serio, stejně jako letiště, které je hned naproti:-). Stála necelé 4 eura. Jedná se o matnou a velmi pigmentovanou rtěnku, která po nanesení sedí jako přibitá, takže se jen tak nerozmaže a docela hodně dlouho vydrží, byť se o žádnou dlouhotrvající rtěnku nejedná. Já mám odstín 05 Rose Malive.



KIKO - Full Coverage Concealer, odstín 01

Poslední můj "kosmetický" úlovek je plně krycí korektor. Taktéž jsem ho ukořistila ve slevách za 5,90 eur. Na první pohled se hodně podobá Studio Finish Concealer od MACu, akorát má navíc zrcátko a stojí podstatně míň.

Zatím sem neměla příležitost jej vyzkoušet, ale určitě dám vědět, jestli je stojí za koupi.

Jak jste na tom vy dámy? Máte nějakou zkušenost s výše uvedenými výrobky? Budu ráda za vaše názory.

Hezký den

Eva

0 komentářů:

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.