čtvrtek 15. března 2012

Let´s begin!


Čau ženy a děvčata,


právě jste svědky mého pokusu o tzv. "Beauty blog"....a já pevně doufám, že se mi to povede a mezi tím obrovským množstvím již existujících a zavedených blogů vznikne něco, co se bude alespoň maličko od těch ostatních odlišovat a hlavně, že se to moje "dítko" bude někomu líbit:-)

Proč "Beauty blog"? Asi proto, že jako každá druhá svého druhu mám ráda make up, kosmetiku, hadříky, botičky a kabelečky, takže je to způsob, pořádně se vybouřit, vyjádřit svůj názor k výše uvedeným tématům a snad i někoho inspirovat nebo mu poradit.

Nechci si tady hrát na rádoby "Beauty Guru", která všechno ví a zná a jenom její názor je ten nejobjektivnější a nejlepší. Nejsem žádný odborník, který chce poučovat. Ba naopak, jsem laik a nadšenec, který se sám snaží něco naučit.

Chci sdílet svoje názory na šminky, módu a život a když na to přijde, tak se ráda dozvím něco nového od vás:-) Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli se vám tyto stránky líbí, ale i za objektivní kritiku a připomínky, neboť nikdo z nás není dokonalý a žádný učený z nebe nespadl...

Užijte si den

Eva




0 komentářů:

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.