neděle 18. března 2012

Review: Lancôme Beauty Box


Čau ženy,

dneska tu máme takovou "mini-review" na Lancôme Beauty Box. Hned na začátku bych se vám kočky měla přiznat, že jsem tak trošku blázen a maniak, co se značky Lancôme týče. Není si jedna z nejlevnějších, přesto a možná i proto stojí za to, abych do ní - což vlastně znamená do sebe - zainvestovala:-)


Tuto nádheru jsem našla v brněnské Sephoře a jelikož byl leden a s ním spojené slevy, tak jsem ani chvilku nezaváhala a byla moje (abych pravdu řekla, koupil mi ji můj úžasný přítel k výročí a asi to s jeho váháním nebyla taková rychlovka jako u mě :-). Cena kufříku byla 1510 korun a vzhledem k jeho obsahu si troufám říct, že je to sakra dobrá cena a jeho obsah je následující:



  • Bi-Facil Non Oily Instant Cleanser
  • Génifique Crème - Youth Activating Cream
  • Génifique - Youth Activating Concetrate
  • Génifique Yeux - Youth Activating Concentrate
  • Blush Brush - štětec na tvářenku
  • Paletka s šesti odstíny stínů a jedním odstínem tvářenky s mini štětečkem na stíny
  • Tužka na oči - Le Crayon Khôl Noir
  • Makeup - Teint Miracle - Natural Light Creator Bare Skin Perfection SPF 15 
  • Rtěnka L´Absolu Nu 302
  • Rtěnka L´Absolu Rouge 132
  • Rtěnka L´Absolu Rouge 06
  • Řasenka Hypnose
  • Řasenka Hypnose Drama
  • Řasenka Hypnose Precious Cells


A teď k jednotlivým produktům:

Bi-Facil Non Oily Instant Cleanser 
Výrobce uvádí, že se jedná o jemný odličovač očí, který je mimo jiné vhodný pro citlivé oči a také pro nositelky kontaktních čoček. Jedná se o dvoufázový přípravek (olej a voda), který nezanechává na očích mastný film.

Před použitím je nutné přípravek pořádně protřepat, aby se obě složky dobře smísily, nanést na vatový tampónek, přiložit na oko a nechat působit 5 sekund a následně setřít makeup ve směru ze shora dolů.

Jedná se o plnou verzi, co se velikosti týče, tedy o 125 ml lahvičku. Je možné jej sehnat i ve verzi 200 ml, tedy alespoň v Itálii, kde momentálně žiju. Cena se pohybuje okolo 700 Kč za 125 ml verzi a na internetu začíná na 457 Kč bez dopravy.

Co se jeho výkonnosti týče, určitě splňuje vše, co výrobce uvádí, až na ten mastný film. Jelikož se jedná o dvoufázový výrobek, u kterého je polovina tvořena olejem, tak už jen to tvrzení, že na oku nezanechá mastný film odporuje zdravému rozumu. Mně osobně to ale zas tak nevadí, protože si myslím, že je to pro oko lepší než jiné odličovače, které oko sice zbaví makeupu, nicméně oko zbaví i jeho přirozené mastnoty a vede k jeho začervenání.

Po použití Bi-Facil odličovače oko příjemně jemňounké, což je právě způsobeno jeho olejovou složkou. Je potřeba si dát pozor na to, abyste měly oko při odličování opravdu dobře zavřené, protože v opačném případě uvidíte rozmazaně a budete nucené si oko vypláchnout. Abych to nějak shrnula, jedná se o dobrý odličovač, nicméně mě nenadchnul tak, abych si jej pak utíkala do parfumerie koupit znova, respektive nejsem ochotná za něj platit tolik peněz. Osobně preferuji na odličování očí, ale i celého obličeje Biodermu H2O, která je moje číslo jedna.



Zleva:
Génifique - Youth Activating Concetrate 
Takzvaný "Aktivátor mládí", což je vlastně sérum, které se nanáší po odlíčení pleti před použitím krému. Jedná se o péči, která má oživit aktivitu genů jeho uživatelky a již po sedmi dnech by mělo být vidět, jak pleť vypadá mladší. Můžete jej najít ve verzi 30 ml, jejíž cena se pohybuje okolo 1600 Kč v kamenné prodejně a na netu od 1060 Kč, a ve verzi 50 ml zhruba za 2200 Kč v kamenné prodejně a od 1130 Kč na netu.

V kufříku je mini-verze 7 ml. Na jedno použití vám bohatě vystačí 3 až 4 kapičky séra. Nanáší se pipetkou a opravdu výborně se roztírá a také se velmi rychle vstřebává do pokožky, přestože na začátku máte pocit, že je na tváři takový jemně lepkavý. Po jeho použití je pleť hlaďounká jako samet a taky příjemně a velmi lehce voní. Účinnost se ze vzorečku posuzuje obtížně, nicméně já těch vzorečku už z dřívější doby měla víc, takže alespoň můžu říct, že neuškodí ani aknózní pleti, což je právě můj případ. Rozhodně jej ale nebude potřebovat tak do 35 let:-)

Génifique Crème - Youth Activating Cream 
Krém je ze stejné řady jako již zmíněné sérum, takže také pracuje s vašimi geny, a tak bude každým dnem krásnější a mladší:-) Nabízí intenzivní hydrataci, ale především má bojovat s vráskami. Je určen pro všechny typy pleti ženám každého věku a za 50 ml zaplatíte v kamenné prodejně okolo 1570 Kč a na netu jej najdete od 950 Kč.

Já mám opět malou 15 ml verzi na vyzkoušení. Přestože je určený pro všechny typy pleti, tak bych jej nedoporučila pro mastnou a aknózní pleť. Nijak zvlášť mi neublížil, ale vadila mi jeho hutná konzistence, která není pro nás, co kopeme za "mastňáky", zrovna vhodná:-) Pro ty, co mají suchou nebo normální pokožku to bude určitě dobrá volba. Přestože není výrobcem stanovena určitá věková hranice pro jeho používání, tak bych ho určitě nedoporučovala, pokud vám je méně než třicet let. Já osobně bych jej doporučila spíš pro zralejší pleť.

Génifique Yeux - Youth Activating Concentrate 
Oční krém speciálně vyvinutý pro jemnou pokožko okolo očí. Má gelovo-krémovou strukturu a je určen pro boj s nevzhlednými polštářky pod oky a tmavými kruhy, ale také pro boj s vráskami. V kufříku je zkušební 5 ml verze. Jeho normální velikost je jako u všech ostatních krému 15 ml. Cena se pohybuje okolo 1150 Kč v parfumerii a od 998 Kč na netu.

Já osobně jsem s krémy pro oční okolí od Lancome velme spokojená. Normálně používám Lancome Primordiale Yeux, což je krém proti prvním vráskám, který zároveň bojuje i s váčky pod očima. Oční krémy od Lancôme bych určitě všem doporučila, protože jsou účinné a velmi dobře okem snášené. Mohu srovnávat např. s krémem na oči od Chanelu z růžové řady, který byl pro mě velkým zklamáním a svědící a štípající katastrofou pro moje oči.



Blush Brush
Štetec na tvářenku, u kterého se mi nepodařilo zjistit cenu a navíc samostatně asi není v ČR k dostání. Nicméně jsem s ním velmi spokojená. Je krásně jemňoučký a výborně se s ním pracuje.

Le Crayon Khôl Noir 
Černá tužka na oči....klasika. Tato je podle výrobce obohacená o barevné pigmenty, takže se s ni snadno a precizně pracuje. K dostání v pěti odstínech za zhruba 450 Kč v parfumerii nebo od 173 Kč na netu.

Co k ní dodat? Snad jen to, že bych si ji nikdy v životě nekoupila, protože je to na prostá katastrofa. Tahle je už moje druhá.. ne, že bych si ji někdy před tím koupila. Dostala jsem ji k řasence v mini verzi, která je mimo jiné i v tomto kufříku...ta mini velikost. Mně osobně se vůbec nezdá dobře pigmentovaná. Pokud ji použijete bez stínů, tak maluje dobře, ale když ji používáte na oko namalované stíny, tak si tu linku spíš vydřete než namalujete.

Teint Miracle - Natural Light Creator Bare Skin Perfection SPF 15  
Za tímto makeupem stojí 10 let výzkumů a 7 patentů. Jeho cílem je vytvořit dojem dokonalé pleti. Obsahuje dva nové bi-optické pigmenty: růžový a modrý, které spolu s tradičními minerálními pigmenty "reprodukují" čistotu a intenzitu světla (no prostě a jednoduše se jedná o rozjasňující makeup:-), které jsou typické pro bezchybnou pleť. Navíc obsahuje ochranný faktor 15. Za 30 ml tohoto zázraku zaplatíte okolo 1024 Kč v kamenném obchodě a od 750 Kč na netu.

Já mám 5 ml zkušební verzi v odstínu 03, který zrovna pro mě není to pravé ořechové, neboť i Sněhurka je vedle mě opálená:-) Normálně ho musím namíchat se světlejším makeupem nebo krémem, abych s ním mohla vyrazit ven. Abych ale zjistila, jak se s ním pracuje, tak sem samozřejmě zkoušela nanášet samostatně. Krásně se roztírá a rychle se do kůže vstřebává. Řekla bych, že je tak středně krycí. Beďary úplně nezakryje, takže si budete muset vzít na pomoc ještě korektor.



Paletka očních stínů a tvářenky
Paletka je samostatně neprodejná. Obsahuje šest neutrálních odstínu, jeden odstín tvářenky a miniaturní štěteček.

Jak stíny, tak tvářenka jsou perfektně pigmentované. Obecně je známo, že Lancôme vyrábí kvalitní stíny, takže tady není nic, co bych mohla vytknout.

S odstíny, které se vzájemně velmi dobře kombinují vytvoříte cokoliv od jemného denního líčení až po výrazné večerní líčení.



Rtěnky!!!





Tři malinkaté a roztomilé verze rtěnek jsou naprosto k sežrání. Jedna je z řady L´Absolu Nu (ta s krásně pomalovaným vrškem) a zbylé dvě z řady L´Absolu Rouge.

Řada L´Absolu Nu obsahuje 12 "nude" odstínů, které vyživují a tvarují rty. Cena je na netu je od 870 Kč. Já mám odstín 302, což je velmi krásný přirozený odstín. Škoda jen, že není dlouhotrvající.

L´Absolu Rouge je řada vysoce vyživujících rtěnek pro plný objem rtů s výdrží až osm hodin. Obsahuje Pro-Xylane, což je nejsilnější "anti-age" molekula z laboratoří Lancôme. Moje odstíny jsou 132 a 06. Rtěnky jsou úžasně pigmentované, vydrží velmi dlouho, nicméně osm hodin určitě ne. Cena by měla být přibližně stejná jako u L´Absolu Nu.



Řasenky!!!


Řasenky od Lancôme jsou celosvětově jedny z nejoblíbenějších a nejkvalitnějších. V mém kufříku jsou opět tři mini velikosti (2 ml) řasenek z rodiny Hypnose:

Hypnose
Řasenka dodávající vašim řasám objem. Řasy jsou šestkrát silnější a perfektně oddělené. Řasenka má jemnou a krémovou texturu.

Hypnose Drama
Řasenka pro extra velký objem řas se speciálně tvarovaným kartáčkem pro docílení dramatického vzhledu. Obsahuje vysoce nasycené vosky, velmi výrazné pigmenty a provitamín B5, který řasy hydratuje a měl by zabránit slepování řas.

Hypnose Precious Cells
Řasenka, jejíž tváří je Julia Roberts je první regenerační řasenkou, díky které údajně docílíte hypnotického pohledu. Řasy by měly být silnější a navíc by řasenka měla působit proti vypadávání řas.

S řasenkami Lancôme jsem velmi spokojená. Z těchto tří modelů mi nejvíce vyhovují Hypnose a Hypnose Precious Celle. Hypnose Drama není můj šálek kávy a to proto, protože mi nevyhovuje kartáček, se kterým se velmi špatně pracuje a rozhodně mám do dramatického pohledu daleko. Nicméně bych si asi z těchto tří variant nekoupila ani jednu. Mnohem lepší řasenka od Lanôme je Ôscillation Vibrating Mascara, která díky baterce uvnitř vibruje a tím řasy prodlužuje. Nejlepší na ní je však kartáček, která je umělý a velmi dobře se s ním pracuje, takže máte pak řasy jako panenka. Ceny řasenek se pohybují kolem 900 korun v parfumeriích a od 300 Kč na netu.

Hezký den

Eva

3 komentářů:

Dejnicka řekl(a)...

Tak toto ti tedy velmi závidím, v pražské Sephoře ani přímo v Lancome butiku jsem tento set neviděla a moc se mi líbí, taky mám Lancome ráda.

Women's Affairs Only řekl(a)...

Ahoj Dejnicko,
abych řekla pravdu, tak mě hodně překvapilo, že jsem něco takového našla v ČR. Podobný kufřík najdeš na: http://www.amazon.co.uk/Lancome-vanity-case/dp/B006DK2UNQ/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1332837062&sr=8-4

Hezky den:-)

Lianna Ellusive řekl(a)...

Já mám Lancôme také ráda. Jen tady široko daleko nemám žádnou Sephoru, tak brouzdám po síti:-)

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.