středa 11. dubna 2012

BIOTHERM: zázračná voda



Čau ženy,


minule jsem vám slíbila samostatný článek o produktech kosmetiky Biotherm, které byly součástí mého velikonočního běsnění. Francouzská kosmetika Biotherm se na trhu pohybuje od roku 1952. Výroba jejich produktů je založena na biotechnologických expertízách a výzkumech "živých zemských vod" (z moří a oceánů), které jsou bohaté na mikroorganismy, plankton a řasy. Ty jsou samozřejmě v této kosmetice obsaženy a přispívají tak k lepšímu stavu vaší pokožky.


Tento post se týká následujících výrobků:

BIOPUR Pore Reducer - Gentle puryfying lotion 400 ml (na obrázku vpravo)


PURE.FECT SKIN - Micro-exfoliating puryfiying toner 200 ml (na obrázku vlevo)


PURE.FECT SKIN - Anti-imperfection targetet solution 15 ml (na obrázku uprostřed)



BIOPUR - PORE REDUCER - GENTLE PURYFYING LOTION 400 ml


Nějaké zkušenosti (vesměs pozitivní) s kosmetikou Biotherm jsem již měla, ale před asi čtyřmi měsíci jsem objevila "BIOPUR - Pore Reducer Gentle puryfying lotion". Hledala jsem nějaké pleťové tonikum/vodu bez alkoholu, které by moji mastnou a problematickou pokožku nedráždilo a nevysušovalo. Po delším průzkumu na netu tedy moje volba padlo na tuto pro mě teď už nepostradatelnou a zázračnou vodu. Koupila jsem rovnou větší 400 ml balení za nějakých 24 EUR (kolem 640 Kč) a rozhodně jsem toho nelitovala.


Jedná se o jemné čistící tonikum, které má za úkol:
  • zjemňovat a rozzářit pokožku prostřednictvím extraktu z keře vilínu (Hamamelis)
  • uzavírat póry díky mýdlové vodě z mědi, zinku a prostředků regulujících maz
  • matovat pokožku

Složení:
  • mýdlová voda (viz. výše)
  • čerstvý škrob ( škrob je je konečný produkt fotosyntézy rostlin)
  • termální plankton

Jak můžete vidět ze složení, tak se jedná o přírodní produkt bez chemikálií. 


Balení:
  • 200 ml (17,50 EUR/od 428 Kc v Česku)
  • 400 ml (23,70/ v ČR jsem nenašla žádný eshop, kde by byla tahle velikost dostupná, takže kdyžtak hledejte v parfumeriích)


Celá řada BIOPUR byla vytvořena jako první komplexní program na míru pro smíšenou až mastnou pleť. K dostání je v parfumeriích Sephora, Douglas, apod., ale i na internetu.




Můj názor:

Toto tonikum je již nedílnou součástí péče o moji pleť. Používám ji ráno a večer na odlíčenou a umytou pokožku. Vatovým tamponkem nanesu na obličej a krk a poté tamponek nechám na několik sekund přiložený na problematickou část, což je u mě brada. No a pak už jenom nanesu sérum a krém.


Musím říct, že od té doby, co používám tuto vodu, tak se moje pokožka velmi zlepšila. Zároveň se zlepšilo moje akné, které má svoji stálou základnu na bradě...ne, že by se ty potvory už nikdy neobjevily, objevují se stále, ale v mnohem menší síle a parádě, takže obrovská spokojenost. Celkově moje pokožka vypadá lépe, je mnohem jemnější a navíc se tolik nemastí, takže jsem zakoupila moje druhé balení:-) Mohu jen doporučit...


PURE.FECT SKIN

"Pure.fect" je nová řada této značky a je určená pro smíšenou až mastnou pleť a zaměřuje se především na typické podráždění pleti způsobené dnešní dobou (různé nedokonalosti pleti). Podle Biotherm nejsou pupínky a jiné nedokonalosti pleti výhradou jen náctiletých. Naopak, podle jejich výzkumů má tyto problémy okolo 70% evropských žen (včetně mě bohužel) až do 29. roku a okolo 60% žen do věku 40 let (doufám, že do této kategorie se nedostanu). 


Biotherm tuto řadu popisu jako první globální řadu zaměřenou na řešení nedokonalostí jako lesk, viditelné póry, pupínky a jiné. Klíčovou složkou je extrakt z Laminaria Digitata, což je hnědá mořská řasa, které se daří především na pobřeží kanálu La Manche a severního Atlantiku. Tato řasa vylučuje silné antibakteriální látky bránící UV-záření a bakteriálním atakům různého druhu a právě tyto látky se Biothermu podařilo při vývoji nové řady využít.


Další klíčové látky obsažené v této řadě jsou:
  • zinek, který bojuje s nadbytečným mazem pokožky
  • perlit, získaný  získaný z vulkanické horniny, který pomáhá absorbovat vlhkost a olej tvořící se na povrchu pokožky



Tato řada obsahuje denní čistící gel, čistící tonikum, hydratační gel a lokální péči na pupínky a spol. Poprvé sem ji zaregistrovala asi před týdnem v jednom časopise a po zkušenostech s řadou Biopur sem zahájila informativní pátrání. Na internetu však o této řadě zatím není ani zmínka a to ani na oficiálních stránkách Biotherm, což ještě víc podnítilo moji zvědavost.




Nedalo mi to a vyrazila sem na průzkum do parfumerií a doufala, že novou řadu vůbec najdu. Naštěstí byla k dostaní jak v Douglasu, tak i v Sephoře. Původně jsem si tuhle řadu chtěla jenom tak lehce oťapkat a zjistit cenové rozmezí. Jenže mi v tašce začala vibrovat peněženka a už sem si nesla domů čistící tonikum a lokální péči:-)

PURE.FECT SKIN - Micro-exfoliating puryfiying toner 200 ml

Mikro-exfoliační čistící tonikum pro smíšenou až mastnou pleť se skony k nedokonalostem. Myslím, že o vlastnostech celé řady jsem už napsala dost, takže nemá smysl to tady opakovat.

Složení: (viz výše)

Balení: 200 ml

Cena: 16,90 EUR


PURE.FECT SKIN - Anti-imperfections targetet solution 15 ml

Lokální péče. Nanáší se na vyčištěný obličej, přímo na postižená místa a to ráno a večer.

Složení:


  • dvě organické kyseliny, které jsou přirozeně přítomné v extraktu z lékořice a vrby 
  • extrakt z termálního planktonu

Výsledek je, že jedinečná formule, která vznikne spojením těchto ingrediencí vysuší a zredukuje jednotlivé nedokonalosti pleti.


Balení: 15 ml

Cena: 15,90 EUR

Můj názor:

Tuhle řadu zkouším teprve pár dnů, ale i tak musím říct, že jsem moc spokojená. Co se týká čistícího tonika, tak jsem nadšená stejně jako u tonika z řady BIOPUR. Zkoušela jsem ho hlavně na noc a výsledek po probuzení byl, že moje pokožka byla jemňounká a minimem mastnoty. Možná je to i tím, že již několik měsíců používám BIOPUR tonikum, protože dřív byla moje pokožka ráno po probuzená tak mastná, že jsem z fleku mohla dělat topinky.

Lokální péči jsem zatím zkoušela jen jednou, takže ji nemůžu moc objektivně posoudit - zatím. Co ale můžu říct hned je, že se velmi rychle vstřebává do pokožky a není lepkavá - oproti ostatním lokálním přípravkům, které jsem zkoušela. Postižené místo vysuší, ale ne tak, aby se vám pokožka začala loupat a tvořily se na ní nevzhledné šupinky. Takže bych ji prozatím hodnotila kladně.

Toť vše:-)

Mějte se hezky a zase příště
Eva


PS: Všechny zmíněné výrobky jsem si koupila za svoje vlastní peníze. Byť to tak může vypadat, nejedná se o komerční nebo sponzorovaný článek. Chtěla jsem pouze upozornit - dle mého názoru a zkušeností - na kvalitní a nepředraženou kosmetiku a vyjádřit svoje nadšení nad výsledky jejího používání.


0 komentářů:

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.