úterý 10. dubna 2012

Velikonoční nadílka aneb utrpení mojí kreditky 2



Čau ženy,

dneska se hlásím s velikonoční nadílkou. Obvykle tyto svátky protrpím, protože je v oblibě moc nemám a tento rok bylo navíc počasí opravdu hnusné. Rozhodli jsme se je proto strávit výletem do Franciacorta Outlet Villige v Rodengo Saiano, což je městečko přesně uprostřed trasy Verona-Miláno. FOV je Outlet-centrum plné super značek, takže si tu na své přijde opravdu každý a to za velmi výhodné ceny. Mohu zmínit např. Guess, Formarina, Pinko, Sisley, United Colours Of Benetton, Calvin Klein, Adidas nebo Kiko. Pokud o prázdninách plánujete navštívit Itálii, tak si tento ráj určitě nenechte ujít:-)


A teď už k mým úlovkům...

BIOTHERM

Hmm...tak tady je to na delší povídání, takže si to nechám raději na příští post, ať vás hned na začátku neodradím zdlouhavým psaním. K jednotlivým výrobkům bude samostatná recenze, jelikož si to zaslouží:-)

Nakoupila jsem:

  • BIOPUR - Pore Reducer: Gentle puryfying lotion 400 ml: čistící voda, která má za úkol odstraňovat přebytečný maz, omezit lesk pokožky a stáhnout a zredukovat póry. Je nekomedonní a bez alkoholu. Za svoji osobu můžu říct, že dělá všechno to, co je na obalu slíbeno:-)
  • PURE.FECT SKIN - Micro-exfoliating puryfying toner 200 ml: čistící voda pro pleť smíšenou až mastnou se sklony k nedokonalostem. Obsahuje extrakt z L.Digitata.
  • PURE.FECT SKIN - Anti-imperfection targetet solution 15m: lokální péče na pupínky a různé nedokonalosti pleti.

K tomuto nákupu jsem obdržela vzoreček BB-krému od Diora, tak jsem zvědavá....


KIKO/PUPA


Tak v Kiku jsem se docela vyřádila. Kiko je italská dekorativní, ale i pěstící kosmetika, která je kvalitní a přesto vám nevysaje peněženku. Ceny jsou docela příznivé a ještě příznivější jsou v outletu:-) Takže, pojďme na to:

SMOKY EYESHADOW - WATERPROOF

Toto jsou vodě-odolné krémové oční stíny z loňské letní kolekce. Slintala jsem nad nimi už loňské léto, ale odolala jsem, protože jsem věděla, že na konci sezony budou za lepší cenu. Jenže jsem to nějak zaspala, takže když sem naklusala v srpnu do Kika, byly už všechny fuč a mně zůstal jenom vztek. Chuť sem si teda spravila až dodatečně na letošní Velikonoce.

Původní cena byla něco kolem osmi eur, přesně si ji už nevybavuji. Outletová cena je 2 eura za kus, takže sem brala všechny barvy, které tam byly, což jistě pochopíte:-)


KIKO EYESHADOWS

Vlevo jsou další stíny od Kiko. Tentokrát klasické, v letních a veselých barvičkách. Z původní ceny 4,90 eur za kus se v stala krásná cena 0,50 eur za kus, takže proč je nevzít že? Původně sem jich nabrala mnohem víc, ale pak sem se naštěstí včas zastavila. Vpravo můžete vidět, jak vypadají na ruce.


PUPA BAROQUE EYELINER

Můžete tam vidět taky tužku na oči od PUPA, což je další italská značka. Dle mého názoru však ne tak dobrá jako KIKO a to jsou i outletové ceny mnohem vyšší než v KIKU. Této tužce s názvem Baroque Eyeliner jsem však neodolala - za 3 eura:-)








SMASHBOX


Smashbox jsem doposud znala jenom z reklamy, odkud si pamatuju slogan o tom, že je to kosmetika hollywoodských hvězd. V parfumeriích sem ji až doposud úspěšně přehlížela a proto jsem se rozhodla, že ji vyzkouším...když už je to za 4,98 eur a ne za  cenu původní (kolem 28 eur).

Koupila jsem si Photo Finish Color Correcting Foundation Primer Adjust...uff, dlouhý název. Je to podkladová báze pod make-up, údajně zázračný produkt, tak jsem zvědavá, jaký zázrak to se mnou provede...

Měl by redukovat začervenání, póry, vrásky, barvu pleti, zakrýt tmavá místa na obličeji. Obsahuje antioxidanty a vitamíny A a E (asi budu fakt krásná...jako Rákosníček:-).




GUESS


Jako poslední jsou džíny od Guess, které můžete vidět na úvodním obrázku. Jsou mi malilinko těsnější, proto se v nich fotit radši nebudu, ale za měsíc to snad bude OK:-) Původní cena byla 149 eur a já je koupila za neuvěřitelných 10 eur!!! Takže velká spokojenost.


Co dodat na závěr? Snad jen to, že jsem si ty Velikonoce snad poprvé v životě užila...

Mějte se krásně
Eva

0 komentářů:

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.