úterý 24. dubna 2012

A Little Weekend Shopping:-)



Čau ženy,

po náročném víkendu (svatební party - ne moje:-) se opět hlásím do služby. Původně jsem žádné nákupy neplánovala, ale tak nějak se to zase nepovedlo. Tentokrát v mých sítích uvízly tyto výrobky: parfém od Lancôme, rtěnky od L´Oreal a Kiko a dvoje linky taktéž od Kiko (boty a džíny radši vynechám:-).


Lancôme - Trésor Midnight Rose

O nákupu nového parfému jsem uvažovala už dlouho, poněvadž se moje zásoby Guilty od Gucci a Fuel For Life Denim od Dieselu rapidně tenčily. O tom, že jsem maniak do všeho od Lancôme, se už asi zmiňovat nemusím:-)


Kromě Trésoru jsem měla v merku ještě Parisienne od YSL a Body od Burberry. Vzhledem k tomu, že se ale  nezadržitelně blíží léto, jsem měla původně v plánu koupit nějakou svěží citrusovou vůni a tyhle krasavce nechat až na podzim. 


O tom, že jsem nakonec koupila zrovna Trésor, rozhodla 30% sleva, která nebyla v daném momentě zanedbatelná, takže mě tenhle krasavec vyšel na nějakých 25 EUR (30ml). No nekup to:-)!

Složení:
  • Hlava: růže, malina
  • Srdce: jasmín, pivoňka, růžový pepř, rybízové lístky
  • Základ: 
  • mošus, viržínské dřevo, vanilka

L´oreal - Rouge Caresse 301

Rouge Caresse je poslední novinka od L´Orealu. Za normálních okolností bych ji v regálech asi minula, ale hodně mě zaujal její reklamní spot. Nedokážu říct proč, protože je stejný jako všechny ostatní...


Má lehounkou a velmi jemnou texturu, snadno se nanáší. Co se týká pigmentace, tak není příliš výrazná, což je účel, protože je schválně navržena tak, abychom si ji mohly aplikovat i bez zrcadla...což asi ani zkoušet nebudu. 


Obsahuje jojobové máslo pro hydrataci až 6 hodin. Už teď vám můžu říct, že 6 hodin nevydrží ani omylem. K dostání je ve 12 trendy-pastelových odstínech. Mně nejvíc zaujal odstín 301 Datign Coral.


Kiko - Long Lasting Colour Lip Marker

Jak můžete sami vidět, tak Long Lasting Colour Lip Maker není až tak úplně rtěnka jako spíš tužka na rty. Pochází z limitované letní edice "City Summer". Tato tužka je speciálně navržena tak, aby mohla být používána za každé teploty, tzn. že se v létě nerozmaže a drží na svém místě hóódně dlouho. Už jenom dostat ji v obchodě z ruky byl výkon:-)


Navíc velmi příjemně voní po ovoci. Co se konzistence týká, tak je na vodní bázi s příměsí nějakých speciálních polymerů, což má za následek, že vzniká speciální kosmetický inkoust, který obarví rty odolným matným tónem a je navíc velmi odolný. 


Tekutá textura na rtech velmi rychle zasychá a zanechá na nich lehký a nenápadný film, který vytváří dojem "druhé kůže". Díky aplikátoru "alá" tužka můžete rty vykreslit velmi precizně s požadovanou intenzitou barvy. Je hypoalergenní a bez parabenů. Můj odstín je 102 Orange Red.


Kiko - Ultimate Pen: Long Wear Eyeliner

Tak tohle je klasické oční linky ve fixe, navíc s dlouhotrvajícím efektem. Mám tento druh linek velmi ráda, protože je aplikátor pevný, ale přitom měkký a ohebný. Řekla bych, že je přímo ideální pro precizní práci, kterou navíc hravě zvládnou i úplní začátečníci, protože nezanechává šmouhy.


Obsahuje intenzivní lesklé pigmenty. Díky své textuře by měla na víčku držet celý den...uvidíme:-) Má ergonomicky tvarovanou rukojeť, díky který nebude fixa v ruce klouzat a bude se s ní tedy lépe manipulovat. Na obrázku to není moc vidět, ale rukojeť je pogumovaná ve tvaru přesýpacích hodin. 



Kiko - Precision Eyeliner

Precision Eyeliner jsou tekuté oční linky, taktéž určené díky svému aplikátoru ke snadnému použití. Oproti předchozí Ultimate Pen fixe nemá tak lesklé pigmenty,  což neznamená, že by byly málo pigmentované a výrazné. Ve výsledku je však mnohem matnější.

Není u nich uvedeno, že by byly vyloženě dlouhotrvající jako Ultimate Pen, ale když jsem je zkoušela v obchodě, tak po zaschnutí nešly vůbec rozmazat, takže předpokládám, že by taky mohly něco vydržet:-)





Tož asi tak milé ženy:-) Zaujal vás nějaký produkt? Chtěly byste, aby byl některý z nich předmětem dalšího testu? Mě osobně napadlo udělat příští test na Kiko Lip Marker...co vy na to?


Mějte se fajn

Eva

4 komentářů:

Kami řekl(a)...

Kočko, kde kupuješ Kiko? Tady v Čechách asi těžko co ? :/ Jinak ten Lip marker mě zajímá, vypadá to zajímavě, nikdy jsem to asi neviděla :D

Women's Affairs Only řekl(a)...

To Kami: Ahoj, Kiko kupuju v Italii, kde momentalne ziju. Dneska sem tam byla radit zase... Je velka skoda, ze neni k sehnani v Cesku:-(

Anonymní řekl(a)...

Cece jses fakt dobra

Women's Affairs Only řekl(a)...

To Anonymni: Cece...děkuju:-))

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.