pátek 4. května 2012

CRACK na nehtech: ano či ne?



Čau ženy,


dneska bude "post" lakovací. Laků na nehty moc nemám a ani je moc nepoužívám, protože nesnáším, jak pomalu schnou...protože nesnáším samotnou proceduru lakování, která mi moc nejde (jak můžete samy vidět:-) ...a protože nesnáším, jak málo toho vydrží na nehtech. Jelikož na mě ale leze letní nálada - nevím, jak je to s počasím v Česku, ale tady v "Itošce" máme kolem 40 stupňů na sluníčku - tak jsem si řekla, že si trošku barviček zaslouží i ty moje drápky.



Pointou toho článku má být tzv. "Crack" lak na nehty. Při nedávné cestě na pláž jsem tak nějak zabloudila do KIKA a tam mi padla do oka kolekce těchto laků (mají tam snad všechny barvy - od žluté až po černou). A protože mi opět začala vibrovat peněženka v kabele a protože cena byla 2,50 EUR...neodolala jsem a jeden si na zkoušku koupila. Jak to dopadlo můžete vidět sami. 

Před bojem:-)

Dobojováno:-)


Před bojem:-)


Zastávka na znamení:-)


Po boji:-)


Řekla jsem si, že když už tak už a rozhodla se tenhle lak vyzkoušet v kombinaci s divokými fluorescentními barvičkami, fialovou a oranžovou. Z výsledku mám tak nějak smíšené pocity...kombinace s fialovou mě až tak nenadchla. Ba co víc, řekla bych, že si mi výsledek moc nelíbí. Trošku lepší je to s tou oranžovou...tam už je to o něco lepší, přihlédnu-li k tomu, že se jedná o letní záležitost. V zimě by to vůbec nebyl můj šálek kávy.


Abych to tak nějak celkově sesumírovala, tak nejlepší pro mě je "naostro", tedy bez laku. Co mě ale zajímá je váš názor...líbí se vám taková divočina nebo dáváte přednost klasice? A pokud se líbí, tak raději s oranžovou nebo fialovou?


Jinak mějte hezký víkend

Eva

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mně se líbí obě verze. Nejlepší je ale ten oranžový lak.

Kami řekl(a)...

Zajímavé kombinace, ale spíš někam na párty nebo na nějakou událost, na normální nošení třeba do práce to na mě působí moc výrazně :)

Sára Krocan řekl(a)...

mě to moc zaujalo, ale když jsem přemýšlela nad koupí, nakonec jsem se rozhodla že ne.. Mívám výrazné červenénebo modré nehty a líbí se mi, jak se lesknou, je to hezky elegantní, jenže to by s crackem nebyly. On ten crack je novinka, ale samo o sobě to vlastně nic extra hezkého není a přijde mi, že si člověk akorát zazdí hezký drahý lak. Takže jestli by ho měla kámška, zkusim si to udělat, ale nekoupím si ho.

Women's Affairs Only řekl(a)...

To Odula: Ahoj. S těma červenýma nebo modrýma nehtama máš pravdu. Crack by je totálně zabil:-)

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.