středa 16. května 2012

Ready for Summer?


Čau ženy,


dneska bych ráda pokračovala v letním duchu. Protože tady v Itálii už nějaký ten čas pořádně pálí sluníčko a všichni se pomalu, ale jistě začínají odhalovat, napadlo mě napsat článek o tom, jak se připravuju na to, až udeří pravé léto (tady to asi bude stát za to, neboť už teď je tu běžně 43 stupňů).



Moje základní sestava, která se (jak se znám) ještě určitě rozroste obsahuje následující:
  • COLLISTAR - Gel Termale Anticellulite
  • COLLISTAR - Crema Rassodante Intensiva
  • NIVEA - Sun Kids SPF 50
  • AVèNE - Cleanance Solaire Sunscreen SPF 30
  • L´OCCITANE - Thé Vert (Green Tea) Eau de Toilette

COLLISTAR

Při pohledu na moje obří kráterovitá stehna by zbledla závistí i sama věstonická Venuše. Původně jsem všechny ty krémíčky chtěla vynechat ze hry. Po zkušenostech s přípravkem od Vichy, kdy jsem změnu zaznamenala pouze v peněžence jsem však narazila na zajímavou akci COLLISTARU.


COLLISTAR je renomovaná italská značka, které jsem se až doposud úspěšně vyhýbala, přestože se jedná o v Itálii domácí a exkluzivní značku. Mimo jiné bych zmínila to, že tady v Itálii je to nejprodávanější značka v parfumeriích. V ČR je k sehnání v Douglasu.


Ale teď už k věci. Zaujala mě tím, že nedělá jen jeden výrobek proti celulitidě jako většina ostatních výrobců. Jako jedni z mála chápou, že existuje několik typů celulitidy a každá žena trpí jiným druhem a stupněm celulitidy. Abych byla přesná, tak COLLISTAR řada proti celulitidě obsahuje pět výrobků, z nichž je každý určený pro jiný typ celulitidy. 


Najdete zde: Noční superkoncentrát pro všechny typy celulitidy, Intenzivní sérum pro "tvrdošíjnou" celulitidu, Termální krém pro normální celulitidu, Cryo-gel pro všechny typy celulitidy s okamžitým lift-efektem a Termální gel pro celulitidu doprovázenou zadržováním vody a pocitem těžkých nohou).


Vzhledem k nabízeným možnostem jsem si vybrala poslední možnost, tedy Termální gel pro celulitidu doprovázenou zadržováním vody a pocitem těžkých nohou (400ml). A protože Italové ví, jak nalákat, tak jsem k němu dostala dáreček v podobě zpevňujícího krému (100 ml). 


Doporučená cena je 44 EUR. Já jsem tyto dva výrobky koupila ve své oblíbené parfumerii za 32,9 EUR, takže co se ceny týče...maximální spokojenost. Zatím jej používám 5 dnů, takže o nějakých výsledcích se zatím nedá mluvit. Doufejme, že se dostaví (jo jo dobře, pokusím se i cvičit). Doporučené používání je 2x denně, později 1x denně.


AVèNE & NIVEA

Jelikož sluníčko není jenom fajne, ale je taky pěkná "sviňa", tak je dobré - obzvlášť tady na jihu - myslet na sluneční ochranu. A pokud jste světlý typ jako já, tak to platí dvojnásob. Jsem tak bílá, že byl ze mě nadšený i samotný Tim Burton:-)


Co se opalování a mé osoby týká, předem hlásím, že jsem ztracený případ. Opálená jsem nebyla nikdy v životě. Každý rok se u moře spálím, a to i přes nejvyšší sluneční ochranu, aplikovanou každou hodinu. 


A protože mateřská znamínka bych mohla prodávat na trhu, je naprostou nutností a samozřejmostí krém s nejvyšší ochranou, tedy SPF 50, která se tady prodává vyloženě jenom pro děti. Taliáni hold nejsou od přírody tak bílí, takže jejich pokožka tak vysoký faktor nepotřebuje.


A aby toho nebylo málo, tak ani moje pleť není bezproblémová a i po pětadvacátem roku života stále zůstává v pubertě a vesele mastná:-( Proto jsem zvolila krém od Avène, který je určený přesně pro moji pleť. Měla jsem ho už loni k moři a byla jsem spokojená. Proto jsem se rozhodla pokračovat s ním i letos. Jenže jsem narazila. Mazala jsem se s ním denně, neboť spoustu času trávím venku na sluníčku a na bradě mi naskákalo něco, co se snad ani pupínkama nazývat nedá, jak to bylo škaredé a bolavé. Nejsem si stoprocentně jistá, jestli je původcem tento krém, nicméně jsem se rozhodla přestat ho používat každý den a nechat jej vyloženě k vodě. V současné době proto hledám náhradní řešení pro každodenní používání. Mám v merku Gènifique Soleil Face od Lancôme, a proto jsem zahájila pátrání po vzorečku...mimochodem zatím neúspěšném.


L´OCCITANE 

Tak tohle je moje tak trošku srdcová záležitost. Voní jako zelený čaj od Liptonu - nádhera. Kolem téhle vůně jsem jako mlsný pes chodila skoro rok. Pokaždé, když jsem kolem ní v ochodě prošla, postříkala jsem sebe i přítele od hlavy až k patě...a pak celý den čmuchala jak sebe, tak jeho.


Šíleně jsem ji chtěla, přesto jsem ji z nějakých nepochopitelných důvodu nikdy nekoupila...vždycky to nakonec vyhrála nějaká jiná vůně. A pak jsem zase chodila do obchodu, stále na to stejné místo, a zase jsem se celá zkropila. 

Dostala se ke mně až teď a to v podobě dárku od přítele, který mi ji přivezl z Belgie (35 EUR ve Free Shopu/ 39,90 v kamenném obchodě). A jsem hodně spokojená a můj přítel taky, neboť mi ji zcela veřejně a beze studu krade.


Tak to byla moje základní výbava. Máte i vy svoji osvědčenou základní výbavu pro léto 2012? Podělte se o ni v komentářích:-)

Mějte super den
Eva

0 komentářů:

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.